E-mail Marketing
Advies bij het versturen van een e-mail?
Het klinkt niet moeilijk, een aanbieding via e-mail versturen, totdat de e-mails vanuit uw organisatie alleen nog maar in de spamfolder belanden en er nauwelijks meer reacties komen uit de vele aanbiedingen die u verstuurd.
Wanneer u inmiddels een leuk formaat klantenbestand heeft opgebouwd is het verzenden van nieuwsbrieven via een ESP (e-mail service provider) een must. Er zijn diverse platformen met elk hun eigen aanpak, mogelijkheden en kwaliteiten. Denkt u aan:
- Het selecteren van een nieuwe leverancier van e-mailmarketing software
- Het opzetten van een loyaliteitsprogramma
- Het aanbieden van gepersonsaliseerde inhoud
- Het optimaliseren van uw e-mail marketing inspanningen
Wij helpen u verder, zodat de keuzes die u maakt gefundeerd zijn op ervaring en best-practices. Zo profiteert u van de jarenlange ervaring die we hebben met het verzenden van e-mails.
CrossDimension biedt
- E-mail Marketing Advies
- E-mail Marketing Software en loyaliteitsprogramma’s
- E-mail Marketing Creaties en verzending